[Coladam] thanks for your support

newcoleco at yahoo.fr newcoleco at yahoo.fr
Wed Mar 1 19:51:58 EST 2006

Bonsoir, (good evening)

Aujourd'hui, ce fut une belle et émouvante cérémonie pour dire adieu à ma grand-
mère.
(Today, It was a nice emotional ceremony to bid farewell to my grandmother.)

C'était difficile de ne pas pleurer, et impossible de chanter.
(It was tough to not cry, and impossible to sing.)

J'ai vu des membres de ma famille que j'avais presque oublié le nom, et d'autres que
je ne reconnaissais pas.
(I saw "long time no see" members of the familly, I had difficulties to remember their
names, and some I was unable to recognize.)

Dans ma tête, ma grand-mère est là, et dans mon coeur aussi. Je n'ai que de bons
souvenirs d'elle. Elle va me manquer.
(In my head, my grand-mother is there, and in my heart too. I have only great
souvenirs of her. She'll miss me)

Merci a vous! (thank you)

Daniel